6 Feb 2012

A few things...

Hi there, just a few things before I finally make it to bed:

- I've changed the address of the blog so that it's the same as its name. I found it quite confusing. So, update your bookmarks and all that, Adventures of a Frogsbif can now be found at adventuresofafrogsbif.blogspot.com!

- I finally translated the last few posts into French! Yes, I've been lazy.

- I've got a few ideas for the next posts, but do keep giving me ideas if you've got any. I'm also starting to think about a bigger project, we'll see where that goes!

***

Yo, juste quelques petites choses avant que je ne trouve enfin le chemin de mon lit :

- J'ai modifié l'adresse du blog pour qu'elle soit la même que le nom du blog. Je trouvais ça assez perturbant. Donc, mettez vos favoris à jour et tout ça, Adventures of a Frogsbif se trouve maintenant derrière adventuresofafrogsbif.blogspot.com!

- J'ai enfin traduit en français les derniers posts ! Oui, j'ai été paresseuse.

- J'ai quelques idées pour les prochains posts, mais continuez à me donner des idées si vous en avez. Je vais aussi commencer à réfléchir à un plus grand projet pour le blog, on verra où ça mène !


Days until I go home/Jours jusqu'à ce que je rentre : 4.
Train rides this year/Voyages en train cette année : 2.

1 comment:

  1. It's soooooo you. Suggestion : buy another Moleskine to note down blog stats and requests.

    ReplyDelete