1 Dec 2012

Christmas wishlist

Dear Santa,

I've been a good girl this year. Sort of. Most days. Please focus on my pretty smile and all the times I've given free cake to people when you set off to distribute presents. I know you're pretty busy and stuff, so I've made it easy for you. Here's a list of things I wouldn't mind under the tree.

I'm sure some of my friends will find inspiration in there so make sure you've got plenty of all of these in stock.

Much love,
Gaëlle

P.S. See mum, this year I'm posting my list way before Christmas!


1. Vintage globe / 2. MAC Divine Desire: Quite Coral / 3. Ring from Old Gold Boutique / 4. and 5. Earrings from Urban Outfitters / 6. Little Paris Kitchen by Rachel Khoo / 7. Anthro pie pan  / 8. Anthro candle / 9. Flowerbomb by Viktor & Rolf / 10. Kindle case / 11. Nautical earrings / 12. Bumble & Bumble BB Curl Conscious shampoo / 13. iPhone case  / 14. for the lolz: Acne black Clover boots / 15. Bake More Cake print / 16. Cameras print / 17. Hot air balloon print / 18. A subscription to Jamie Magazine because it is the BEST

***

Cher Papa Noël,

J'ai été bien sage cette année. A peu près. La plupart du temps. Si tu pouvais te rappeler de mon beau sourire et de toutes les fois où j'ai offert des gâteaux à mes amis quand tu distribueras les cadeaux, ce serait chouette. Je sais que tu es bien occupé et tout, donc je t'ai prémaché le travail. Voici une liste de choses que j'aimerais bien trouver sous le sapin.

Je suis sûre que mes amis vont y trouver de l'inspiration donc assure-toi que tu as le stock.

Des bisous,
Gaëlle

P.S. T'as vu Maman, cette année je poste ma liste bien avant Noël !

1 comment:

  1. chouette liste ! punaise faut que je m'y mette moi !! :)

    ReplyDelete